My Life Quotes

"The difference between school and life? In school, you're taught a lesson and then given a test. In life, you're given a test that teaches you a lesson."
"To live in this world you must be able to do three things: to love what is mortal; to hold it against your bones knowing your own life depends on it; and, when the time comes to let it go, to let it go."

Saturday, September 11, 2010

Segamat :-/

haloo !! eh td manu dah ketonggalan satu gol , tgk !! dah satu sama dah , korang la ni xsokong ! ishh , haha ni nk ckp je , yg aku da sampai segamat , kampung gemenceh ehh ? entah , erm semanagt gila oh sepupu2 tgk tv , maklumla, bru pasang astro , beyong lagi , dahsyat kn ? pedalaman ni , hahah aku pun x sangka boleh online dohh , ajaib gila , hahahaa best2 , eh rugi doh , smlm dorg dah maen dah mercun !! cis xguna betol , aku xmain lgi untuk tahun ni , pegang lighter ada lah , huh sedih , asyik dga kedebuk kedebak mercun meletup je ! cessss . erm kt sini yg tinggal maklong , mkangah , makuda . pakcu dah balik , hampa harapan untuk bermain dgn anak2 kecil dia, huahuahua !! gambar langsung la x ambil , haram kan !!!? kan aku da ckp raya tahun ni hambar gila !! erm jap lagi nk pegi kenduri rumah sape ntah . ikot jelah , teringin jugak nk tgk dunia kampung mcm mne , asyik duk KL dga perempit merempit je , bek duk kmpg sekejap , ermmm so aku akan post hari2 la benda ni , yay k bye ~

No comments:

Post a Comment