My Life Quotes

"The difference between school and life? In school, you're taught a lesson and then given a test. In life, you're given a test that teaches you a lesson."
"To live in this world you must be able to do three things: to love what is mortal; to hold it against your bones knowing your own life depends on it; and, when the time comes to let it go, to let it go."

Thursday, September 2, 2010

Crystal Crown (2)

ni nak cakap 2nd day pulakk, ape ek yg berlaku ? oh , ingat2 . lepas sahur tu, ramai yg tidur balik , yela program start kul 8 . lepas sahur bru kol 6.45 . lama lagi pun , tpi akuu tak tidur langsung . bosan . aku jalan2 g setiap bilik tengok ape yg dorang buat . of course la tidur kan . hahaha . pastu g la bilik 616 , kene wat 'reservation' dulu kalau nak masuk , bilik attraction dohh , malam2 kul 2 pun x tidur lagi . memekak je !!tu yg kena marah ngn guard bangladesh !!! xD sumpah kelakar macam siot . fawwaz jd mangsa . ahahhaaa . benci gile doh , ada cctv . pastu time sebelum program pagi , ckgu marah gila en , tpi biarlah rahsia , biarla kami je yg simpan sebagai kenangan manis walaupun pahit . hahaaa bile fikir2 balik , kelakar die mmg tak tahan .. betul tak hanif ? xD , ramai lagi , tpi group aku xkena langsung ok ! i mean bilik aku la . time dalam hall tu malas nk ckp sangat sbb panjang lagi la benda alah ni kang just nk ckp kami dibahagikan kpd 2 kumpulan , A and B . aku group A .. so ckp time berbuka je la, bapak banyak makanan dia , lebih drpd 60 type of food kot , kitorg decide nk solat dulu so g bilik n buka la dgn air ke . pastu baru solat , da siap then turun ramai2 buka ! bapak layan !! dri kul 7.45 sampai 8.30 . pastu lepak bilik jap , pastu bru g solat isyak ngn tarawih . pastu time naik bilik , ada r sorg pompuan ni masuk dlm lif , dlm tu dak2 laki je ada . tak ramai sngt . pompuan tu pakai ketat and biasa la ketat . kitorg pun 'gila' dahhh . aku ngn munzir je lebih2 , sbb kitorg berdiri sebelah pompuan tu , die nek tingkat 8, aku ngn irfan tunggu sampai die keluar , yg lain tingkat 6 dah keluar . hahaa , pastu guess what ? aku ckp "bye" kat die xD HAHAHAAA , die lambai je . die bukanlah perempuan yg baik obviously , hahaaaa , tekejut gak kitorg , hotel ni mcm bengap sikit , ramai perempuan murahan . redha je la . pondan pun ada . pastu masuk ah bilik , and lepas slot malam , ckgu samad bgi kot keluar sampai 12.05 , semue masa slot tu mengantuk , time keluar rancak je !! aku , zulhelmi ngn munzir keluar sama2 , lepak restoran blakang hotel , minum air je , ingatkan nk karaoke doh tp x cukup masa . xguna !! naik bilik balik , aku lepak bilik dorang , tgk tv cerite transporter 2 , bilik dorg tenang doh , bilik aku kinda padat gak . xtahu knp , tp x ckp plak bilik azriq , lgi best . dak2 3 amanah lepak situ semue ..! except me ! hahaaa ! aku elak maksiat lahhh . yg plg bengang ,, tgk syok2 ah bual2 ngn syed ahmad ngn munzir , tgk2 asal da senyap ,dah tidur !! aku cakap sorang2 ! siot !! so harini tidur kul 1 kot . tp 3 org je sbb danial blk lmbt gile , aku kunci je la pintu . lantak la . haaahhaaa . pastu disebabkan selesa sangat , sebilik x bangun sahur !!!!!! siot !!!!!!! rugi dohhh .

No comments:

Post a Comment