My Life Quotes

"The difference between school and life? In school, you're taught a lesson and then given a test. In life, you're given a test that teaches you a lesson."
"To live in this world you must be able to do three things: to love what is mortal; to hold it against your bones knowing your own life depends on it; and, when the time comes to let it go, to let it go."

Tuesday, September 14, 2010

Johor Bahru

helo aku ni post , aku dkt JB ni , jauh tu dri hometown aku , gombak . oh i miss you so much KL , x sabar nk balik dan peluk tiang rumah hahahaa , ni plakkk kat hotel seri malaysia kt jb lahh , tak tahu la bandar ape , laptop sentiasa dibawa so tiada masalah untuk online , wakakaka , begitu juga dgn modem . kot .. erm ni td kitorg g la ruma kawan ayah aku , die ckp dah 20 tahun x pergi , yela tu,, hahahaa so dah jumoe kwn dri sekolah , mmg berjam-jam la jwbnye , asih penat gila menunggu . dkt jb la . pastu ada la sorang budak ni , die sedare kwn ayah aku kot , kitorg tunggu la nk blk kan , duduk la dpn tv , pastu budak laki dlm lingkungan 4 tahun tibe2 mengamuk ! jerit kt kitorg bahasa budak lah , tp ada la jugal bunyi yg die nk tgk tv , jgn kacau ! lebih kuranglah , yg plg heran , die tengking , pastu tunjuk jari kat aku , ish budak ni nk kene terajang ke ape ? aku panas je , ahh budak x budak , dah la aku bengang gila ayah aku buall lama sngt , ni die nk buat cmtu , mmg nyawa die almost dah xde , huhhh , sbb muka aku ni kejam sngt kot , kn ? hahahaa . lps tu pergi rumah cikgu ayah aku pulak , perhh dah tua la org tu , pastu cucu2 dia ada pulak ciss , laki pulak ramai , aku xleh tgk dak laki yg lebih kurang umur , rasa nk sepak je hahhaaa , pastu ada sorang budak ni dajah enam salam kitorg la, die salam aku cium tgn hahha bagus gila , upsr kn nk berkat drpd ex cemerlang lah ni huhuu . then dah penat kena la decide nk tidur mne sbb perjalanan lama jugak oh dri segamat ke jb , akhrnye tidur kt seri malaysia . so here am i now !! ermm lps tu malam pergi rumah mak uda , die masak lauk bagai , makan nasi lah kitorg , sedap haha , abang cik , naquyah , kak nurul , pak uda , najihah , semue ada kat situ , aku pakai seluar super skinny , haha merepek xde kaitan pun , them rumah yg terakhir adalah rumah uncle amir , wkn baik ayah aku , dah lama x dt rumh die kot . last time masa aku dajah 4 kot ntah da x ingat !die bgi duit raya rm15 weeee , dah2 penat typing . bye

No comments:

Post a Comment