My Life Quotes

"The difference between school and life? In school, you're taught a lesson and then given a test. In life, you're given a test that teaches you a lesson."
"To live in this world you must be able to do three things: to love what is mortal; to hold it against your bones knowing your own life depends on it; and, when the time comes to let it go, to let it go."

Thursday, September 2, 2010

Crystal Crown (1)

assalamualaikum , aku dah kat sini dah , kt gombak ? eh tmpt ape tu ? oh rumah sendiri . sekolah kat mana ha ? oh smk sg pusu =____= (annoying kan?). sory la dah terlupa sebab terlalu syok nak mampos gila nak mati dekat crystal crown !! oh yg pergi je tahu mcm mne nak elaborate keseronokannye !! but for me , there are no words in this pathetic world can describe what i felt !! ni nak cakap yg first day punye dulu , pegi sana ngn mama tersayang , pastu dtg2 terus hanif jamil , die pun baru sampai . pastu kene nek 1st floor . pendaftaran kt cikgu . rasa mcm len gak r . luar hotel buruk je , tpi x la buruk sangat . bila kt dlm cun gile , majoriti pekerja dia bangla !! haram gila !! lps tu slot pertama maths , 2 jam each slot kot . penat gila ! ketua penanda kertas yg bg teknik2 jwb maths tu , tp die x buat lawak sngt , hambar . aku plak malang gila , satu meja 3 org en , patu aku kene sumbat kat meja orang len , malang gila !!!! jd kami nye meja 4 orang !!! aku sedih gila tpi naseb dapat bersabar !! huh , aku nak tebus nk pilih ahli2 bilik aku doh . tp x sempat ! pastu cikgu kumpolkan semue kt satu hall sbb nk bahagi2 bilik ! semue cuak gile masa tu sbb ckgu x bagi classmate duduk dlm sebilik , seiap room tu ada capur2 kelas tp ada yg bg nama awal2 kt ckgu aida so dpt la pilih sape yg die nk duduk !! xguna betul !! aku debar gak , pastu ckgu panggil nme aku , nme yg 1st skali dipanggil untuk setiap group adalah leader bilik so ape2 kene bertanggungjawab ! aku dipanggil 1st ! perhh pastu ckgu pngl irfan sabri(int) , danial(amnh) ngn saiful azhar(int) ! yay naseb best gak doh , kami sebilik , ada yg 2 org sebilik , xguna betul !! pastu da dpt kad bilik ckgu bgi nek atas , kitorg bilik kt tingkat 6 laki sume tingkat 6 , pompuan tingkat 7 , bilik kitorg 622 , wah ingat tu !! pastu masuk la bilik , bapak kecil , katil single ada 2 , kene tidur 4 orang ! ya rabbi sempitnye !! sampai masa mlm dah hbes slot 11.30 tu , so kitorg , (aku , irfan , munzir , wawa , D , kwn D) keluar hotel , g petronas beli makanan !! brem mall sebelah dah tutp pulak , siot je . hahaha rileks je dohhh . , sampai time tidur . semue da masuk bilik masing2 , tengok2 munzir ada kt bilik kitorg , tgk tv sama2 semue sambil melantak makanan , gile best . maggi cup perisa kari . best2 ! tengok2 akhirnye munzir tidur kt bilik kitorg , kitorg x kisah , member enn , tp sempit ah , 5 org sekatil setelah dirapatkan !! huhh gila layan ! pastu sahur pulak , danial bwk jam loceng yg besar tu , gila ah kuat bunyi dia !!!! 4.30 pagi da memekak !! macam2 . pastu munzir siot , semue da bgon tinggal tunggu dia je . die cakap tu sahur kedua die untuk tahun ni , bapak kelakar !!

No comments:

Post a Comment