My Life Quotes

"The difference between school and life? In school, you're taught a lesson and then given a test. In life, you're given a test that teaches you a lesson."
"To live in this world you must be able to do three things: to love what is mortal; to hold it against your bones knowing your own life depends on it; and, when the time comes to let it go, to let it go."

Sunday, September 5, 2010

boring sunday!!

ermmm, sunday dahhh, tinggal beberapa hari lagi nak pmr. Lalaalala best btol. Buku jarang sungguh aku selak, alahhh biarlahhh, nnt lahh hahahaa, ni pun post ni sebenanye da bosan sngt. Tp terpaksa jugak post, alia syafiqa dan sarah zalizan paksa. Dorg kejam sikit... Mentang2 baru habis jual karpet dgn jamu, dah kejam dgn aku, hahaha len kali, tgk kt status facebook aku dulu, kalau dah updated blog ni, dah la, tpi td aku da tulis taknak update harini sebab x g mana2 pun,stakat bazirkan bateri phone online je, ngn bazirkan kredit untuk org tersayang, tpi tak tahu la org tu syg tak kat kite, aah skema.... Bkn kes ss okay. Ni kes hubungan pelik tpi mesra, hahaaaa ape la aku merapu ni?? Duh k la. Cite aku buka pose mkn ape la. Buka makan nasi goreng, minum air ribena kot.. Entah, pastu tgk mama dan anak2 dara lain buat kuih, lps tu pg online, hahahaa k la esok hopefully ada something yg boleh diperkatakan, bye..

No comments:

Post a Comment