My Life Quotes

"The difference between school and life? In school, you're taught a lesson and then given a test. In life, you're given a test that teaches you a lesson."
"To live in this world you must be able to do three things: to love what is mortal; to hold it against your bones knowing your own life depends on it; and, when the time comes to let it go, to let it go."

Sunday, September 12, 2010

Riang Ria Raya

ermmm so now dah masuk hari raya ketiga , kat segamat ni gila hambar , serius ! punya la semalam ada makngah , maklong , makuda and thier families lah , sekarang semua dah tak ada ! dah balik !! siot gila lahh , bosan kot duk rumah nenek ni , ingatkan boleh la bual2 dgn sepupu ke kan , gelak ketawa ke ni tk2 blk raya rumah nek ngah(adik nenek) , semue dah balik , tu pun terserempak dgn maklong , abg najib ngn abgarif . sempat la jugak salam diorang , ermm kalau x sempat kot borak2 ngn abg najib , ahhh bored !! ermm tunggu tahun dpn la agaknye baru jumpa dorang , pdhl duk selangor je oh most of them , ramai gak sepupu yg dak kerja . tpi best la jugak . dpt duit raya yeyyy !! erm td la g raya rumah nek ngah tu , pastu terjumpe la tiga pupu aku yg kenal masa kt MAP 9 bulan lepas . kn ariq ? hahahaa . ada post aku yg sebelum2 ni , bce la kalau nk tahu . post yg bulan 1 kot , haa td g la raye kn . aku pun teringin r gak tegur2 ngn die tpi ah , die pun xde nk bergaul mesra seyhh , budak junior form1 , tp xde la rendah mana matured la jugak , boleh ngam kot . entahh . mak die x habis2 ckp 'pegila tegur hafizuddin tu' ishhh . malu gila la td . bapak aku pun sama , pdhl die sebaya dgn adik aku , cess . haa sebab entah la , nnt bapak aku nak hantar g program mcm MAP lgi kot , tp xtahu yg mne pulakkk , so mak die oun nk hantar die , die xkn kalau xde kwn , aku la kwn die yg kena teman , ish3 . ni myspace die kalau korang nk berkenenalan dgn dia , hahaha http://m.myspace.com/profile/profilehome.wap?bfd=offdeck&friendid=484769228

No comments:

Post a Comment