My Life Quotes

"The difference between school and life? In school, you're taught a lesson and then given a test. In life, you're given a test that teaches you a lesson."
"To live in this world you must be able to do three things: to love what is mortal; to hold it against your bones knowing your own life depends on it; and, when the time comes to let it go, to let it go."

Thursday, August 19, 2010

what a day !

baru habis maths td , lega sikit . hopefully dapat A la , sbb aku suka gila maths , even tak paham bnyk td . hahahaa . locus ah paling haram !! ntah pelik2 je soalan die , soaan2 yg aku pernah buat x pernha pulak tanye benda pelik macam tadi ! haram btol !! so esok paper arab dgn khb , huh ? arab ? sape amik arab ? aku of course la tak , hahahaaa . khb pun boleh kot jawab , alah xtahu main baling dadu laa , ape susah , mcm dak2 3 intelek buat . bhahahahaa ! trial ni mcm xde effect oh . ada ke patut ada student yg da tau paper sejarah , geo , kh , pai , sc ape yg keluar ? haram tak ? kalau mcm tu semue la dapat A !!! bodoh sngt sape yg pergi tgk soalan pastu bocorkan ! senang la cmtu ! ish !! adn esok ni nasib je la . and for me , sape yg dpt straight A's pun , i dont care !!! da tau soalan boleh la, loser btol !! erh aku emosi btol . eh skang nk cite pasal bibik aku pulak , mcm ni , die ni baru je kerja kat mansion aku ni , wahhh , da la kurus nk mati , hitam plakk , pastu aku x penah nmpk die makan , serius . tu lantaklahh hal dia, ni haa satu cite lagi . td pagi mak aku ada kuarkan ayam . ayam tu dah mcm diletakkan perencah2 , macam untuk barbeque la, mcm nk panggang . mak aku da suruh bibikk aku tu jgn bersihkan . tu tu nk wat ayam panggang. pastu td balaik , tengok2 ayam tu dah bersih !!! OMG , mmg habis bibik aku tu . pastu dorang berkata ;
mum(M) : EH kenapa ayam ni da mcm ni ? awak cuci ke ?
bibik (B) : ya ibukk , saya da cuci nya ayam ini ...
M : knape cuci (nada mengamuk) !! kan saya da ckp pgi td , ayam ni nk
dipanggang . kalau cuci habis la perencah2 die !!!!!
B : saya lupa buukk (dgn yakinnye)
M : (terkaku lalu naik atas)

kesimpulan ; jgn jadi org yg bodoh dan bengap , spe x bengang !!! SEKIAN

No comments:

Post a Comment