My Life Quotes

"The difference between school and life? In school, you're taught a lesson and then given a test. In life, you're given a test that teaches you a lesson."
"To live in this world you must be able to do three things: to love what is mortal; to hold it against your bones knowing your own life depends on it; and, when the time comes to let it go, to let it go."

Saturday, August 28, 2010

Unforgetable Day

hurm . semalam adalah one of the day yg tak akann boleh dilupakan . mana tak nye . shopping day !!! best betul seyhhh . ngn family je . ngn mama , abah , abang , adik , adik , adik dan adik . nama xperlu mentioned kot . nnt heboh 1 dunia (woahhh) ! pergi shopping dekat eon jaya jusco keramat ! last two weeks da g da jaya jusco , tpi dekat bukit tinggi kalng . aku tak beli ape2 pun masa tu . takde mood gila . masa tu ikut je pastu lepak kat luar old town , wifi-ing . wahhh . so yg semalam ni , aku beli 3 helai baju ,lengan panjang semue . more kepada preparation nak pegi crystal crown kot . ada sale pun . murah kot . entah . seluar plak 2 , skinny ngn super skinny jeans :D yee haaaa !! tpi super skinny je yg memuakan , sebab xdapat seluar kaler hitam dohh ! ciss !! so harini plan nak pegi greenwood kot , nk hantar jeans repair sikit . pastu semalam da penat shopping , pergi la cri kerusi duduk . pastu wifi-ing lagi, hahaaa . yg bestnye , kitorg g cm pukul 12.20 . sampai sana g la tgk2 benda ape nak beli , kaum lelaki kn nakk kena solat jumaat so kitorg g la , kt masjid keramat . saje je la try WLAN wizard kt phone ni , tengok2 ada wifi . gile lah , so ape lagi , online la sekejap , bak kata alia , sambil menyelam sambil minum air , dan aku sambung , sambil minum air sambil batal puasa sambil masuk neraka. !! BHAHAHAA , die tu mmg jalang , die yg paksa aku post skang ni , aku pun terima la , nnt kene sumpahan die , tak kahwin aku 11 keturunan mcm mane ? wahh ! mariani2

No comments:

Post a Comment