My Life Quotes

"The difference between school and life? In school, you're taught a lesson and then given a test. In life, you're given a test that teaches you a lesson."
"To live in this world you must be able to do three things: to love what is mortal; to hold it against your bones knowing your own life depends on it; and, when the time comes to let it go, to let it go."

Sunday, November 14, 2010

Net Oh Net

Oh pretty much sad, net kitorg hilang buat kali kedua T___T huahuahua! 1st kena curi dgn orang asli, masa tu aku tak de, huh! that was munira's net, tpi yg plg serabutnye, net aku sndri pun hilang, ggrhh kat mana tah aku letak! bengangnye!! last time khamis la, masa aku baling benda tu dlm plastik kt muka eby sambil mengomel 'ape bau nasi goreng yg basi ni?'. huh and now da arwah, grhh so tadi kuakn hati jugak pergi plaza idaman, beli net baru, RM20, and shutle sedozen, yay! tak perlu la raja azrif syahmi sponsor shuttle lagi, hahahaaa. tapi benagng jugak, dewan pulak ada "jamuan makan malam asrama 2010", dan hujan, nasib baik eby sponsor mcd guna kupon tu, hahaa ermm,, actually aku masih terharu, terkejut, teruja, tidak percaya, dan perasaan2 yg aneh ada dlm diri aku ini setelah msj dgn org yg x sepatutnye, tapi termesej jugak, ish2 best gila!!, hanya Tuhan je tahu mcm mne aku rasa, tapi aku x nk mention ah sape ke, biarla rahsia hahahaa.. tapi aku akan pikul tanggungjawab itu sebaik mungkin, insyaallah, :]

No comments:

Post a Comment