My Life Quotes

"The difference between school and life? In school, you're taught a lesson and then given a test. In life, you're given a test that teaches you a lesson."
"To live in this world you must be able to do three things: to love what is mortal; to hold it against your bones knowing your own life depends on it; and, when the time comes to let it go, to let it go."

Saturday, November 6, 2010

Flamingo Hotel

Oh? so tadi pengawas pusat sumber sekolah dgn briged bestari sekolah telah mengadakan jamuan akhir tahun , ataupun dikenali sebagai hi-tea, yay! makanan xleh lwn KL tower la, sumpah, KL tower dessert dia bapak best,, yg td buah2 je, huhh!! main dish die nasi briani. ngn ape tah tadi,, x de la sedap sngt, pastu die punya mushroom soup, menangis aku!! hampeh, rasa mual gila, tah mcm mana tah haiqal ngn irfan punya selera mkn. ke tekak aku yg x sedap tah!! ggrhhh!!! so thk u to number 42 and 16, number cabutan bertuah dgn hadiah tukar2.. bersyukur sngt sbb x bwk projector, kalau tak mampos malu habis aku!! dah la baju aku berkedut habis, sbb duduk dlm bas, at last aku x kisah dgn penampilan aku di khalayak ramai! grhhh. briged bestari yg aku nampak lah tadi, ada fadris, shazril, faiz, hariz amir, abdullah, al-barr, azfar, haiqal, irfan kamil, kak farah, kak husna,. ada la perempuan sikit2 tu, tak kenal nama. sory..

2 comments: